Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 10:01:21 MET

> Dzien bez kompromitacji jest dniem straconym?

nie chce mi sie kontynuowac tego wątku bo i tak to nie ma sensu.

> I jeszcze przy okazji (pare osob pytalo): mam przed oczami oferte 4 - 6
mbit
> z TPSA
>
> 6 mbit - 10k PLN / m-c
> 4 mbit - 6,8k PLN / m-c
>
> Kazde lacze CIR 128 kb, sam LB to ~700 PLN (w zaleznosci od ilosci lacz
cena
> wacha sie nieznacznie).

zapomniales dodac ze ceny netto a ma to znaczenie w tym przypadku bo czesc
jest na 7% VAT a czesc na 22%... aaaa no i ze instalacja LB kosztuje 1890zl
netto co juz jest szczytem.
Zapomniales tez dodac ze TPSA dala wam opiekuna ktory mial miec super
mozliwosci negocjacji itd. I co ? Glupia banda &^#!(%# marketingoli z TPSA z
tupetem wiekszym niz niegdysiejsze WTC podala wam w odpowiedzi na zapytanie
ceny, ktore ja sie dowiedzialem przez telefon !!!
Bo to ze oni w cenniku maja napisane - negocjowalne w ich przypadku oznacza
ze cennik jest, ale nie tak od razu go dostaniesz.
Jedym slowem zrobili was w bambuko z tym srunem opiekunem.
Aaa, z czystej ciekawosc zadzwon i popytaj sie o przykladowe ceny za ATM. Bo
szyna powiedzial ze go klamie i ze to niemozliwe zeby 1Mb kosztowal
20tysiecy netto - ot taka naiwna wiara w dobrego wujka....

Marcin