Re: InternetDSL - a co...

Autor: Przemek Wrzesinski (pwrzes_at_gazeta.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 18:19:12 MET

Ech, skad ja to znam, najpierw spedzilem pare godzin nad ustaleniem jaki
dzial zajmuje sie dzierzawa kanalow cyfrowych(nie jestem informatykiem),
odsylano mnie od isdn do neo i z powrotem, w koncu trafilem :-)
Ja: Chce takie i takie lacze o takich i takich parametrach
T: Ale co pan chce i po co ?
J: Powtarzam co wyzej i ze nie interesuje ich do czego to bede uzywal.
T: No mamy cos takiego
J. Jakie ceny i termin realizacji
T: Prosze zlozyc zamowienie, ocenimy warunki techniczne.
J: Po jaka cholera mam skladac zamowienie skoro moge tego nie dostac (naiwny
bylem)
T: No tak z miesiac moze dwa, odpowiemy
J: To ja dziekuje bardzo

Tego kanalu potrzebowalem jeszcze przed koncem roku. No ale zdarzyl sie
cud:-) 5 minut pozniej zadzwonil Telbank, no to ja szybko referuje co i jak
a oni na to ze w zasadzie to na dniach moge to miec, wezel ich szkieletu
blisko, zaden problem, ja ustalam date na kiedy ma byc gotowe i zmiescili
sie w czasie:-) Przy okazji zamowilem tez lacze internetowe (coby nie bylo
OT).
Z dniem 1 stycznia zegnaj TPSA:-)

Przemek