Re: IP polpaka -> telenergo, problem polpaka, katowice?

Autor: AK (ROTFL_at_echelon.gov.waw.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 00:09:10 MET

Dzis kontaktowalem sie w tej samej sprawie z ich helpdeskiem.
Wrazenienia:
1. tpsa i polpak to kpina - 2167 PLN za dostep z gwarancja transferu 0 kbps
, tak oznajmil pan milym glosem, po czym zaproponowal cir 64kbps. i tu ROTFL
bo mnie nie interesuje dobry wujek zabka ktory da mi wg swojego uznania
wiecej , moze nawet caly EIR , ale zawsze moze mi znowu powiedziec "MA PAN
64kbps cir wiec prosze go sobie zwiekszyc do 2M", Robia ze swoich abonentow
idiotow. Ponad rok dzialalo dobrze ale zabki, chytre bestie, mysla ze maja
monopol i niech tak dalej mysla.

2. Konkurencja np.telenergo da swiatlowodzik, cir = eir i bez laski. Klient
nasz pan.

Brawo! panowie planisci w tpsa jak tak dalej pojdzie to za rok obudzicie sie
z reka w nocniku, choc synonim waszej firmy jest juz dzis znany kazdemu ...
[CENZURA]*****

---
Pozdrawiam,
Andrzej Kaczmarek