Re: InternetDSL - porashka

Autor: SCV (scv_at_wroc.one.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 19:26:08 MET

<Grzegorz.Janoszka_at_f2virt.onet.pl> wrote in message
> Wczoraj ograniczyłem pasmo do 430 kbps bez bursta, a modem dalej się
wiesza,
> tylko że rzadziej...
Ja ograniczylem do 400kbps i mam w miare spokoj, zawiesza sie okolo raz
dziennie. Zelezy to tylko i wylacznie od ruchu, a tak sie sklada ze CBQ
idealny nie jest i transfer czasem przekracza dozwoloną wartość. Zreszta nie
da sie tego ograniczyc. Jesli jakis komputer w inecie zaczyna wysylac do
mnie dane to na poczatku ida z maksymalna predkoscia, jaka wyciagaja lacza
po drodze, a dopiero pozniej rozpoczyna sie ograniczanie w roznych
miejscach. Wystarczy kilku maniakow p2p i szybko padnie.

SCV