Re: NEO+ raz jeszcze

Autor: maciek kanski (kanski_at_N0SPAM123.ant.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 16:30:30 MET

> numer ID i PIN moze byc TYLKO RAZ wykorzystany w procesie rejestracji
> dlatego gdy ktos probuje wykorzystac go drugi raz wystepuje komunikat ze
> kod ID jest nieprawidlowy
tego nie wiedziałem; dzięki

> jezeli wystapi taka sytuacja nalezy wejsc na panel i tam zmienic haslo i
> spisac sobie login
To wie nawet panienka z 80010102 że to *powinno* wystarczyć. Mnie
interesuje jednak praktyka a nie teoria bo TPSie płaci się realnymi
pieniędzmi a nie teoretycznymi. Jeżeli powiem że pieniądze *powinny* być
na ich koncie to ciekawe czy to im wystarczy;-)

Nie mogę po prostu zmienić providera na innego bo TPSA swój monopol nie
zawdzięcza własnym nakładom inwestycyjnym poniesionym po 1990roku tylko
bazuje na okablowaniu całej Polski na które to okablowanie przez 45lat
pobierano ludziom pieniądze z "pensji" (bez pytania oczywiście, bo
wszystko było wspólne). A teraz okazuje się, że to okablowanie jest
prywatne i "jak nie chcę to mogę nie korzystać".
Eh, szkoda słów...

Pozdrawiam