Re: NETIA - dostęp do internetu BDI - proszę o opinie

Autor: Piotrek Kapczuk (piotrek.kapczuk_at_delete-me.hoop.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 16:21:17 MET

Dariusz Młyński <mlynski_at_best.com.pl> tak wzbogaca Internet:

> Najpierw miałem 1Mb Premium (to lepsze od Standardu) - chodziło
> dobrze. Potem chciałem zaoszczędzić i kupiłem 512 Standard - to była
> wielka pomyłka. Łącze praktycznie stało (wyjscie na świat 0).
> Zamieniłem szybko na 512 Premuim - wszystko wróciło do nomy. Łącze
> działa szybko i stabilnie. Jeżeli łącze to tylko premium

A ja mam od 25.11 łącze testowe 2Mb/s standard i hasa bardzo ładnie. Z IBM i
Microsoftu ciągnę ponad 120KB/s, średnio po Polsce 70-130KB/s. Przy
niektórych serwerach da się to łącze wysycić całkowicie. Pingi też dosyć
ładnie wyglądają. Mogę podesłać tracerouty, jak kogoś interesuje. Dziwię
się, że są tak różne opinie o BDI.

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk