Re: Kiedy to się wreszcie

Autor:  --- ! daNuta ! --- (danuta_at_konto.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 18:51:36 MET

begin 4 Sergio wrote:

> Na linii PCM4 do tego należy doliczyć jeszcze jakieś 10 sekund
> na "retrain" połączenia, a raczej przejście z V.90 na V.34
> (ja potrafię V.90 wyłączyć, ale podejrzewam że znakomita większość
> użytkowników modemów na liniach PCM tego nie potrafi).

Generalnie dzuiś modemy jadące na PCM'kach wyginęły bo musiały, prawo
dżungli. Pozostały resztkowe niedobitki tam, gdzie nie ma zupełnie
innych alternatyw, choćby na pełne v90/k56.

Pozdrawiam - Nuta
(Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)

--
Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.210 oraz przydatne skrypty wraz z
opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/