Re: Czy news.tpi.pl kasuje posty związane z TPSA?

Autor:  --- ! daNuta ! --- (danuta_at_konto.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 18:51:26 MET

begin 6 "Mr.FX" wrote:

> Czy tylko u mnie zniknęły posty z wątku
> "Choc jeden zadowolony klient Neo+?" czy rzeczywiście

Chyba na to wygląda.

> zniknęły one z serwera tpi...?

Ciągnę z news.tpi i w wyżej wymienionym wątku mam po przejściu przez
filtry 14 postów. O co dokładnie Ci chodzi?

Pozdrawiam - Nuta
(Remove 'da' from my address. Usuń 'da' z mego adresu)

--
Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.210 oraz przydatne skrypty wraz z
opisami działania i instalacji: http://republika.pl/hamster_classic/