Re: Internet w IPartners

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 19:04:04 MET

Tomasz Paszkowski <ns88_at_devnull.kgb.com.ua> napisał(a):

> A mi sie wydaje, ze zrodlem konfliktu jest jak zwykle kasa. W moim
> odczuciu ATMAN chce za friko (lub niewspolmiernie mala kase) zrobic
> sobie peering z IPartners i stad takie sztuczki ...

Twoim tokiem rozumowania: IPartners chce, aby ATMAN placil za
mozliwosc korzystania przez klientow IP z uslug typu GG, Cronix (gry
onet, gry gazeta), ...

> j.w. Zreszta wiesz chyba, ze operatorzy z duza iloscia end userow
> biora konkrenta kase z peering z ich sieciami. Sprobuj np: zaprosic TPSA
> do ICM-XP ;>

A operatorzy z duza iloscia contentu?

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
* Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *