Re: Internet w IPartners

Autor: lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com
Data: Thu 05 Dec 2002 - 07:33:15 MET

Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> writes:

> - Operator wlasciwie nie ma wplywu na to, ktoredy do niego wysyla ruch
> inny operator; czyli nad ruchem przychodzacym kontrola jest mocno
> ograniczona

Uuu... ;> To ciekawe, co mówisz ;) Albo mamy całkiem inne BGP. Jak się
przestanę rozgłaszać do jednego z moich peerów, to ruch przychodzący
do mnie jakoś tak... no nie będzie przychodził od niego, tylko inną
ścieżką ;> Mynd you, konfiguracje BGP są punkt-punkt i fakt, że z innymi
peerami jest OK, jeszcze o niczym nie świadczy.

> Ocena nie nalezy do mnie :-)

Same here, to Wasze routery i wasze [GW]IX-y, więc nie mnie oceniać,
kto zepsuł swoje filtry.

--
(-) Łukasz Grochal                                  lukie_at_rotfl.eu.org