Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Jacek Orłowski (CHIP) (orlowski_at_chip.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 16:44:16 MET

Użytkownik "Fallen":

> Jeśli padł cały DSLAM to masz problem - wymiana pewnie trochę zajmie
> (zwłasza, że tylko dwóch użytkowników nie narobi zbyt wielkiego szumu aby
> sie z tym spieszyc). Ale jeśli to tylko pojedynczy port to nie powinno byc
> problemów, moga Cię przeciez przełączyc na inny wolny. Inna sprawa, że
jeśli
> juz się dostałeś do techników ze swojej centrali to pewnie oni mogliby to
> szybko załatwić.

Obawiam sie ze to nie pojedynczy port poniewaz w zeszlym tygodniu
jeden z technikow podpinal sie do kabli bezposrednio na koncentra-
torze (ktory nota bene znajduje sie w moim budynku). A ze mam pecha
do Lucenta to wiem bo informacja z TPSA poszla do nich podobno
w zeszly czwartek - a do dzisiaj nie przyjechali i nikt nic nie wie.

Ciekawe jest jednak to ze w trakcie tej calej awarii centrum
we wroclawiu "widzi" ruch generowany przez moj modem. Jak rozma-
wialem pierwszy raz z dyspozytorem poprosil mnie o zapuszczenie
pinga gdzies w swiat i mowil ze ode mnie zapytania wychodza tylko
ze nie wracaja - nie znam sie na szczegolach technicznych DSL/ATM
wiec nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie.

Od strony modemu nie mozna nawiazac polaczenia PPP. Od strony
Internetu jak puszczam tracerouta to leci mi wroc-kat-kra-war
i tam sie konczy.

Pozdrawiam
jO.