Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Fallen (fallen_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 08:07:39 MET

Użytkownik Stefan Z. <stefcioz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:k6pjuuko73jgt7m1bh1vh3e7klgga7eacp_at_4ax.com...
> ... Za którymś
> razem pojechałem w końcu użyłem kilku metafor tudzież górnolotnych
> apostrof. Przełączono mnie do już konkretnego technika, który w prosto

Technika? Na infolinii? Raczej do kogoś kto wie trochę więcej od zwykłej
blondynki przy telefonie i potrafi powiedzieć Ci to w taki sposób żebyś tam
już mu więcej nie zawracał głowy ;)

> powiedział, że "cały dsl jest teraz do d..., że załują w ogóle, że tak
> się pospieszyli, niezgranie sprzętu i firmware - wymiana wszystkich
> urządzeń". I przynajmniej wiem, że do końca roku będzie tak jak jest.

To faktycznie pomogło. Teraz z nadzieją możemy patrzeć w przyszłość. Ręce
opadają...

Fallen

--
Działa?... Jutro przestanie...