Re: pro-futuro a crowley

Autor: Sergio (nospam.s.roszczyk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 19:39:03 MET

"Michał 'CeFeK' Nazarewicz" <cefek-newsgroups_at_nazarewicz.pl> wrote in message news:as7bqu$2lj$1_at_szmaragd.futuro.pl...

> Czy Crowley to dobry, czy zły provider? Mam na myśli takie kategorie:

MZ dobry, korzystamy z niego od lata ubiegłego roku.

> 1. Jakość łączności z zagranicą

W taryfie premium - dobra.

> 2. Jakość i stabilność połączenia

Jeśli chodzi o radiolinię to praktycznie bezawaryjna.

> 4. Jakość serwisu i obśługi klienta

Czas reakcji zależnie od typu awarii od kilku minut do 2-3 godzin.
W razie np. awarii prądu nieraz po 10-15 minutach był telefon
z NOC czy wszystko z linią w porządku, ponieważ są braki odczytu itp.

> No i oczywiście interesują nas też inne uwagi, które mogłyby się ewentualnie
> nasunąć.

Podczas testów (jesteśmy na granicy zasięgu) panowały fatalne warunki
pogodowe (śnieżyca jak się patrzy). Nikt nie chciał przekładać testów,
nie unikają takich warunków. Czas instalacji 2-3 dni.

Mogę polecić.

Pozdr

Sergio