Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"

Autor: Marcin Miłkowski (milkowski_at_spam.niam.niam.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 16:53:11 MET

Użytkownik Artur Poplawski napisał:

> Jak to nie mogą nic zrobić żeby to naprawić? Mam przez to rozumieć,
> że w tepsie nikt nie wie skąd się biorą te ciągłe awarie Neo+ i nie
> należy mieć nadziei na poprawę? To jakieś żarty?

Problem ponoć jest w wadliwym sofcie do routerów Lucenta. Mają
zainstalować nowy w ciągu dwóch tygodni, wtedy powinno przestać padać
(problemy wywołują przede wszystkim routery). Może się uda. Analiza
komunikatów z pl.i.komunikaty dowodzi, że rozwala się na styku routery
dostępowe-użytkownicy (i dotyczy to też PPP, nie tylko PPPoE).

A poza tym na razie jedyna rada - jak najrzadziej się rozłączać, bo
problemy sprawia mechanizm uwierzytelniania i automatycznej konfiguracji
połączenia.

Pozdrówka. MM.