Re: Nie tylko na kablach Te-psy żlesię dzie

Autor: krzyss (krzyss_at_krzyss.com)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 21:24:20 MET

Dnia 2002-11-24 09:21, Użytkownik sebixxx neo+ :( napisał:

> chodziło stabilnie nie napalajcie sie na to bedziecie załowac A po za tym
> jakby ktos mogł napisac co i jak po kolei robic zeby odliczyc sobie te dni w
> ktorych nie ma neta z winy tpsy to byłby bardzo wzdzieczny senkju wery macz
> SEBIXXX :( neo+ :(

Zglosic awarie na infolini i otrzymac numer zgloszenia !!! bez niego nei
ma reklamacji. Potem jak juz ustanie awaria to isc do boku z pismem ze w
tych a tych dniach nie dzialalo. I czekac... ja juz czekam prawie 2
miesiace :)))

--
===---=== krzyss vel Qkill ===---===
---===---  www.krzyss.com  ---===---