Re: Statystyka odwiedzin (Gemius)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 19:54:40 MET

Daniel Podlejski wrote:

> Jaroslaw Zielinski napisał:
>
> : > http://www.gemius.pl/
> : > http://www.ranking.pl/
> : >
> : > Co prawda ich wiarygodność stała się ostatnio mocno dyskusyjna,
> : > po usunięci ze strony niekorzystnego dla Onetu raportu, no ale
> : > coś niby jest ;)
> :
> : A jaki raport usunęli?
>
> http://groups.google.com/groups?selm=aq9ch8%245aj%241%40news.gazeta.pl

No cóż, być może to był nowszy raport, ale ja pamiętam tylko poprzedni:
http://www.ranking.pl/Newsletter/2002-10-24/#domeny
a dość uważnie śledzę informacje z Ranking.pl i Gemiusa, jako że sam
jestem dość intensywnym użytkownikiem tej usługi (i gorąco ją
polecam)...

W tamtym raporcie były następujące dane:
 29.9% (-1.2%) onet.pl
 28.3% (+1.9%) google.com

Statystyku mojego serwisu pokazują dość podobne proporcje pomiędzy tymi
wyszukiwarkami. Można to wytłumaczyć tym, że Google dużo lepiej mnie
indeksuje (więcej stron i częściej), za to Onet.pl jest bardziej
popularny jako największy polski portal.

Jarosław Zieliński