Re: sferia

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 17:01:39 MET

Giant napisał(a):

: czy juz cos zaproponowali na grudzien i dalsze miesiące w sprawie internetu
: czy nadal nie maja oferty ?

Taka kicha, że szkoda gadać. Ktoś myślący inaczej u nich w marketingu
pracuje, albo chcą przestać świadczyć usługi internetowe, bo:

- nie ma ryczałtu
- taryfy są tak pomyślane, że chyba tylko desperat bez alternatywy z nich
  skorzysta
- szczytem wszystkiego jest najdroższa taryfa od 18 do 24 - 20 groszy za
  minutę połączenia z netem, albo 60 gr za ściągnięcie 0.15 MB

Ciekawe do kogo kierowana jest ta oferta, bo napewno nie do mnie ;[

Do tej pory byłem zadowolony, choć jakość połączenia zostawiałą wiele
do życzenia, ale była lepsza od modemu i nie trzeba było liczyć impulsów.
A teraz - praktycznie żadnych zalet, przyjdzie mi na modem wrócić,
 choć chętnie zapłaciłbym Sferii nawet tyle co za SDI ...

No chyba że uda mi się znaleść jakiegoś lokalnego providera, który oferuje
dostęp radiowy/WLAN w mojej okolicy - Puławskiej/Niepodległości/Domaniewskiej

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... You want to shut out the night, you want to shut down the sun