Re: do uzytkowników neo+

Autor: Dominik cigalski (scigi_NOSPAM__at_mandarynki.waw.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 10:51:47 MET

On Sun, 17 Nov 2002 14:24:48 +0000 (UTC),
c00kie_at_-wywal-to-.mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie]) wrote:

>pytanko 1:
>czy wszyscy uzytkownicy neo+ dostaja ten sam sprzet?
>(Lucent CELLPipe 20 *)

Ja dostalem wlasnie ten modem. Warszawa.

>pytanko 2:
>czy pan z tepsy cos grzebie w modemie, telnetuje sie na niego itd.,

Tak.

>czy tylko wchodzi ze sprzetem, podlacza kabelki i mówi "do widzenia"?

Prawie tak. U mnie podlaczyl, modem nie chcial sie zsynchronizowac, bo
podobno nie bylo sciezki routingu ustawionej od [dislama] (tak to sie
pisze??) do routera brzegowego, czy cos.., wiec pan zadzwonil, co mu
zajelo z pol godziny bo nikt nie odbieral, w koncu zadzwonil z komorki
i poprosil zeby odebrali stacjonarny, ustawili routing i poszlo.

Pozdrawiam,

Dominik

PS. A dzis jakas potezna awaria serwera smtp.tpinternet.pl zero
wiadomosci o tym na pl.internet.komunikaty, a poczta nie dochodzi z
komunikatem User Unknown, lub DNS lookup failure.