Re: Czy warto rezygnowac?

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 13:51:32 MET

> Mam obecnie SDI , pojawil sie dostawca interentu (oczywiscie lacza tpsa)
> ktory umozliwia dostep przez radio. Udostepniaja lacza 215kb, 512kb, 1mb ,
> 2mb. Antena znaduje sie okolo 400 m od mojego domu, goscie z tej firmy
mowia
> ze jest to antena kierunkowa (nadajnik) a odbiornik ma byc to niewielka
> antena o nazwie "milenium" zamontowana na moim dachu.
>
> Czy ktos Was korzysta z czegos takiego lub mial stycznosc z takim
> rozwiazaniem?
>
> Czy jest to rozwiazanie niezawodne?

jezeli goscie robią to w technologii 802.11b to tak naprawde nie wiedza co
robia.
To bedzie dzialac ale tylko pod warunkiem ze beda mieli kilku (5-6)
klientow.
Jak zrobią masówke to wszystko zdechnie i bedzie chodzilo fatalnie gdyz
802.11 wogole nie nadaje sie do dostepu punkt-wielopunkt na dluzsze
dystanse.
Pozatem jak zainstalują millenium to przekroczą dopuszczalna moc nadawania z
twojej strony poniewaz millenium to 15dBi + 13dBm nadajnik - 3dB kable =
25dBm a dopuszczalna moc to 20dBm.

Ja bym uwazal.

Marcin