Re: Czy warto rezygnowac?

Autor: Pawel (pawel_at_menelnet.eu.org)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 00:06:53 MET

Użytkownik "fafik" <fafiks_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Mam obecnie SDI , pojawil sie dostawca interentu (oczywiscie lacza tpsa)
> ktory umozliwia dostep przez radio. Udostepniaja lacza 215kb, 512kb, 1mb ,
> 2mb. Antena znaduje sie okolo 400 m od mojego domu, goscie z tej firmy
mowia
> ze jest to antena kierunkowa (nadajnik) a odbiornik ma byc to niewielka
> antena o nazwie "milenium" zamontowana na moim dachu.
>
> Czy ktos Was korzysta z czegos takiego lub mial stycznosc z takim
> rozwiazaniem?
>
> Czy jest to rozwiazanie niezawodne?

witam
co do przesylania sygnalu droga radiowa to na 400m pojdzie nawet na antenie
dookolnej wiec na kierunkowej tym bardziej, o to nie musisz sie martwic,
bardziej zainteresuj sie tym jakie lacza proponuja, nie chodzi o transfer
lecz o jakosc lacza, skad biora, piszesz cos o TPSA, hmm nie wiedzialem ze
sprzedaja lacza 2mb a musza skoro twoj przyszly dostawca takie sprzedaje,
nie wiem, nigdy nie kozystalem z tpsa (poza telefonem :)). jezeli martwisz
sie tylko o to radio to z tym akurat nie ma problemu. kozystam od pol roku z
kilku kompletow i ani razu sie nie zawiesily nawet przy zaniku napiecia,
podczas deszczu, burzy i ostatnio sniegu rowniez nie ma problemow nawet na
5km.

pozdrawiam
pawel