Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: Olgierd `Kingsajz' Ziolko (kingsajz_at_rpg.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 15:33:15 MET

"Jaroslaw Druzbinski" <comnet#cn.net.pl> pisze:

>Poza Kazaa2 wszystkie p2p dzialaja na jednym porcie

Mylisz się. Choćby w BearShare (klient Gnutelli) możesz sobie wybrać
port, na którym nasłuchujesz. OIDP (wczoraj sprawdzałem, ale pewności
nie mam) w e-Donkey także.

>i zadne "cwaniackie" zmiany nie zostaly wprowadzone dzieki czemu userzy
>korzystajacy z tych programow dalej z nich korzystaja.

:->>>>>

Jasne.

[...]

Pozdrawiam

--
 Pomóż znaleźć lek na raka: http://www.intel.com/
`(...)tak mi sie DOMPowo skojarzylo, ze moze trzeba czegos wiecej