Re: InternetDSL @ Wroc

Autor: SCV (_at_wroc.one.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 17:58:41 MET

"kowal" wrote in message:
> heh... nie masz CIR to nie masz czego wymagac... CIR 64kbit (8kbps)
kosztuje ca 1000zl
> czyli ~1.5xcena dsl
Wiec powinni napisac: prędkość downstream DO 512kbps (bo tyle mam), ale tak
naprawde przez nasz szkilet nigdy tyle nie osiagniesz bo cie zablokuja ci
LEPSI ktorzy maja CIR.
A jak wytlumacza mi codzienne awarie po 2 godziny? Moze nie masz DSL i nie
wyobrazasz sobie jakie jest wkurzajace kiedy codziennie lacze do internetu
dla Twojej sieci pada na dwie godziny i nie mozesz nic zrobic, a szanowna
infoliniia przydziela Ci numer zgloszenia i obiecuje oddzwonic, po czym za
kolejna godzine inet zaczyna nagle dzialac a ludzie pytaja czemu ZNOWU nie
dziala po raz n^2. I jak mam im powiedziec, ze to znow przez kochana tepse,
podczas gdy to ogolnokrajowy operator telekomunnikacyjny (i to pewnie moja
wina ze znow cos nie dziala).

SCV