Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 14:58:49 MET

> Trzeba stworzyć jakąś formę koegzystencji. Im prędzej to się stanie, tym
> mniej obie strony będą miały żalów do siebie.

Poza Kazaa2 wszystkie p2p dzialaja na jednym porcie i zadne "cwaniackie"
zmiany nie zostaly wprowadzone dzieki czemu userzy korzystajacy z tych
programow dalej z nich korzystaja. Nie moj problem ze ktos chce byc cwanszy
od innych i wypowiada adminom wojne poprzez wprowadzenie nieuczciwie
dzialajacego programu ktory korzysta z portow ogolnie uzywanych do www (80)
To jest nieuczciwe i mam nadzieje ze przez takie postepowanie Kazaa straci
na popularnosci z racji takiej ze admini uwala to cos i nie bedzie dostepu
do ich serwisu i ich serwerow. To napewno daloby im do myslenia ze zrobili
zle i ze konkurencyjne programy nie kombinujace beda zyskac na popularnosci
z racji niedostepnosci Kazaa.
Dostalem duzo maili z prosba i liste hostow ktora rozeslalem i ci admini tez
to uwala. Dzisiaj mam zaktualizowana liste ktora rowniez rozesle i bede
wycinal kaze. To samo proponuje innym adminom. Zobaczymy czy wypowiedzenie
wojny przez Kazaa adminom wyjdzie im na zdrowie. Oby nie dostali czkawki.