Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: User VATAZHKA (vatazhka_at_localhost.localdomain)
Data: Wed 06 Nov 2002 - 08:19:47 MET

> Nie jest pozbawiona. Nie piszemy o rozpowszechnianiu za pomoca niczego
> innego jak Kazaa i inne programy p2p.

Fakt - piszemy o aplikacji Kazaa 2. Ale ty argumentujesz jej szkodliwość
tym, że jest często używana do nielegalnej wymiany plików. To samo można
uczynić np. za pomocą FTP.

> A moze piszemy o czyms innym a ja nie widze ?

Teraz zrozumiałeś, co miałem na myśli?

--
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day
they start making vacuum cleaners.