Re: a moze inaczej? (p2p)

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Tue 05 Nov 2002 - 13:30:29 MET

> Co rozumiesz przez "legalne rozpowszechnianie plików"?

Udospepnianie plikow nie bedacych wlasnoscia i chronionych prawem autorskim

> Mogę podać ci wiele takich systemów, których sam nie napisałem, a mimo to
> mogę je do woli rozpowszechniać.

Ale wchodzac na Kazaa nie zwrocilem uwagi zeby ktos udostepnial tylko
bezplatne systemy. Wrecz przeciwnie. Systemy chronione prawem i do tego
pliki muzyczne oraz filmy.

> Nie ma ogólnego prawa obowiązującego w Internecie.

A netykieta ? Jak nie czytales to znaczy ze naprawde jestes nowicjuszem.