Re: a moze inaczej? (p2p)

Autor: gLiNa (glina2_at_silesianet.pl)
Data: Sun 03 Nov 2002 - 18:20:50 MET

> A jakie to łącze do domu ma GWARANTOWANĄ przepustowość ? Bo ja takiego
cuda
> jeszcze w życiu nie widziałem.

Zadne nie ma gwarantowanego ale sa lacza ktorych mozna byc pewnym.
Np. mi sie jeszcze nie zdazylo zebym nie mial tego za co place w przypadku
Neostrady o ile oczywiscie ta dziala, a serwer z ktorego sciagam jest
wystarczajaco szybki.

Nie jest to absolutnie glos w dyskusji bo jestem swiadom aspektow
ekonomicznych. Jesli jednak admin uczciwie powie, ze z lacza niby 10mbit
moge miec jakies 64kbit to na pewno nie bede mu za to placil. I to nawet
<100zl kiedy jestem w stanie zorganizowac sobie korzystniejsze lacze.

--
Mikołaj Gliński - gLiNa
###   glina2_at_silesianet.pl / GG: 810761 / ICQ: 17403689    ###