Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Thu 31 Oct 2002 - 18:37:03 MET

Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org> wrote:

> Ludzie już tacy są, jeśli chcą sciągać sobie divxy, to będą. Tego się nie zmieni,
> chyba, że ktoś uchwali ustawę zabraniającą korzystania z aplikacji p2p, przez co
> się rozumie ...blablabla... ;) Ale prohibicja już była i się nie udała.

Wystarczy kasowac za ruch i po problemie. Niech kazdy zaplaci za to, czego
uzywa. Kiedys mielismy wode od osoby, ogrzewanie od metra i co? Kicha! A
czy to znaczy, ze trzeba zabraniac? Nie, ale nie ma powodu zeby ten, kto
uzywa mniej, placil tyle, ile ten, co uzywa wiecej.

GPRS raczej sie kaza nie zapcha, obojetne jak ja napisza i ktorych portow
uzywac bedzie.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
  5. Every time you see your roommate yell, "You son of a..." and kick