Re: pakietowane lacze providera

Autor: spam.spam.spam_at_dark.abyss.net
Data: Wed 30 Oct 2002 - 09:22:44 MET

In pl.comp.networking "Igor Adamiak \"Ibanez\"" <igor_ad_at_no-spam.poczta.onet.pl> wrote:
> ostatnio jednak ich lacze jest pakietowane (do konca to nie wiem o co
> chodzi, moze ktos wyjasni, bede wdzieczny) i niestety sa czasowe przerwy w
> mozliwosci korzystania z wykupionych uslug,

Zapewne chodzi o atak DoS (Denial of Service) czyli duze ilosci pakietow
(np. ICMP) ktore szczelnie wypelniaja lacze provicera.

> najgorsze jest to, ze provider "sciemnia" i zwala wine na lacza tpsa - i

Jezeli ma lacze od tepsy a tepsa na swoich ruterach nie chce zablokowac tego
typu ruchu idacego do nich, to rzeczywiscie trudno jest cos na to poradzic.

> to jest nie fair,
> wczesniej czy pozniej wylazla prawda....
> jak sie powinienem zachowac wobec providera? zadac zwrotu kosztow czy cos?

Mozesz zadac czesciowego zwrotu kosztow. To ich sprawa jak rozmawiaja z tepsa
(zakladajac powyzszy scenariusz), ty placisz za usluge i powinna Ci byc
dostarczana caly czas.

--
Pawel Kusmierski
loko[at]el-kfa.net