Re: PVC w Polpak-T

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 20:37:05 MET

"Tomasz Plebanski" <tomasz.plebanski_at_crowley.pl> napisał
> a nie obowiazuje 2Mbps max na porcie ?

Pewnie i obowiazuje, jednak to mialoby byc 'w ramach' tych 2 M.
We wniosku nie podaje sie przepustowosci kanalu, jedynie CIR.

Tak w ogole, to sie wyjasnilo - w starym Polpaku-T mozna jednak
wykreowac (niejedno) PVC.
Zgodnie z sugestia Krzysztofa zadzwonilem drugi raz, potem trzeci
i... trzy rozne odpowiedzi. Ostatecznie - da sie.

Teraz pozostal jedynie problem - z jednej strony kanalu PVC
Polpak-T (stary), z drugiej strony FR/ATM (Polpak nowy).

I znow sie nie da zestawic PVC...
I znow pytanie - czy to prawda, czy nie ma sposobu?

Pozdrawiam,

Moi