Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 13:15:26 MET

> Nastepna wersja bedzie pewnie chodzic tylko na port 80 lub inny z WKP.
> I pojawia sie 'proxy' Kaazza w calym internecie....a
>
> Wyzej sprytnego programisty nie podskoczysz :)
Owszem podskoczysz. Przytniesz pasmo i po krzyku. Tak zamiast 512 bedziesz
mial 64 bo chcialo ci sie uzywac Kazaa. Teraz od admina zalezy, czy
przytnie tylko uzytkownikom Kazaa, czy wszystkim...
Bardziej wychowawcze byloby tylko userom uzywajacym Kazaa - jaki masz
transfer - pyta sasiad sasiada - 32 kB/s, kurde a ja tylko 8. Musze isc
zrobic awanture adminowi...

I kto bedzie winny temu, ze masz wolny internet - administrator, czy
sprytny programista?