Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 13:15:00 MET

Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:
> Czyli jacyś tam autorzy jakiegoś tam programu lepiej wiedzą od
> administratorów, do czego służy pasmo? Naprawdę nie wiem, kogo
> mam skierować do poradni zdrowia psychicznego.

  Juzerów. Bo to nie jest sprawka ani autorróow oprogramowania ani
  administratorów. To wszystko jest za przyczyną juzerów (luzerów, jak
  kto woli). Oni głosują rękami i nogami, aby mieć taką funcjonalność. I
  dostają.

  Jak za chwilę wysycone jest pasmo - to pyskują na administratora...

--
Wojtek ---(___C'>