Re: Prosba do adminow firewalli

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.unc.edu)
Data: Sun 27 Oct 2002 - 22:35:35 MET

--->[Quoting Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>:]

> Może skieruj prośbę do autorów Kazyy, żeby nie zachowywali
> się jak skończeni bandyci i nie kradli dowolnych WKP.

Trzeba poprosić Leppera, on jest odpowiedni do takich akcji.

Nie chcę nic mówić, ale na takim savannah.gnu.org jest rada
dla chcących używać CVSa GNU, a mających hitlerowskich adminów
- CVS via ssh udostępniany jest na porcie 443.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info