Re: ...syny

Autor: Waldemar Godel (awago_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 17:42:14 MET DST

Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <ns88_at_devnull.kgb.com.ua> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.ari46j.rmg.ns88_at_genesis.korbank.pl...

> We wroclawiu jest identycznie. Najdziwniejsze jest to ze firmy
> takie jak Internet Partners czy TDCi dostaja dzierzawki w takich
> samych relacjach jakie innym odmawiaja bez problemu !

No... a jak plany inwestycyjne przewiduja podwojne kasowanie (raz w kase,
raz w kieszen) od IPartners i TDCi ??? To by sie zgadzalo, co?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago_at_orangegsm.info, awago_at_telekomunikacja.org