Re: Atak na kluczowe serwery internetu

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Fri 25 Oct 2002 - 14:17:59 MET DST

> Nie bylo by tak zle :), dzieki hierarchicznej strukturze DNS, wylaczenie
> najwiekszych nie spowodowaloby az tak duzych szkod :). Wszystkie zapytania
DNS
> ida najpierw do serwera Twojego operatora, pozniej do krajowych serwerow
DNS,
> a dopiero na samym koncu do ktoregos z tych 13 RootSerwerow, ich pad
wylaczyby

oj chyba jednak nie do konca....
Czy widziales swoj plik z root'ami ? masz tam gdzies spis serwerow krajowych
? raczej nie. Z tego co wiem to zapytania zawsze najpiew leca do ktoregos
root'a.
No chyba ze sobie zmodyfikujesz liste root'ow i dopiszesz tam serwery dla
domeny .pl.

Marcin