Dostep do netu przez TPSA przy blokadzie wyjscia na '0' - cd

Autor: Marcin Bogdanski (marcin_at_buknet.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 13:15:19 MET DST

Cześć,
raz już pytałem o podobną sprawę i pomogliście mi, może więc uda mi się
jeszcze raz:

Wynajmuję mieszkanie (w Warszawie) z telefonem, gdzie właściciel zablokował
wyjście na '0'. Potrzebowałem dostępu do usługi '0202122' przez inny numer
bez '0' - ktoś z grupy doradził mi 450.29.29 - i to działa OK (dzięki !)

A teraz poprosiłem właściciela aby mi załatwił pakiet 45. No i po podpisaniu
umowy zaczęły się schody. Nikt z BOK-u nie poinformował go, że trzeba
zmodyfikować blokadę, a umowa pakietu nie powoduje automatycznego
odblokowania numeru 0202130. Facet mieszka w innym mieście i rzadko bywa w
BOK-u, zaś mnie w BOK jedni chcieli pomóc, lecz nie zdołali, inni sprawę
olewali. Stanęło na tym, że jednak właściciel linii musi tam jeszcze raz
pojechać, a ja do tego czasu tracę kasę.

No i mam pytanie do Was: może ktoś zna numer analogiczny do '450.29.29', a
dający identyczną funkcjonalność jak '0202130' ?

Pozdrawiam,
Marcin