Re: Dookoła telepsy

Autor: Robert Święcki (jagger11_at_kki.net.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 17:22:44 MET DST

BardocK wrote:

> tia, ciekawe, tylko twoje problemy sa wazne, jeszcze moze dozuc zakaz
> postow o polpaku, bo tez ich pelno, wtedy o czym bedzie ta grupa, o
> dupie maryni?

dzizzz. .wiedziałem, że zostamę źle zrozumiany, ja tylko proszę o
ograniczenie liczby postów nt "Boże, dlaczego ta neostrada tak
źle/wolno/dobrze działa" oraz "Czy wiecie, że tepsa nie może u mnie
zinstalować neo"... a.. poza tym, kto powiedział, że ja mam problemy? ;)

--
        Pozdrowienia, Robert!
You're children of the damned/Your back's against the wall