Dookoła telepsy

Autor: Robert Święcki (jagger11_at_kki.net.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 04:54:55 MET DST

        Mam małą propozycje, chciałbym prosić, aby użytkownicy tepsianych
 usług (głównie chodzi mi o sdi i neo) zmniejszyli trochę ilość postów
 na te tematy. Wszyscy wiemy (czy chcemy, czy nie chcemy) jak wyglada sytu
acja z tymi usługami. 10 postów dziennie o tym samym (zazwyczaj, by się wy
żalić) zamienia grupę z forum dyskusji nad polskim internetem (vide te
matyka grupy) na jakiś koszmarny śmietnik opisujący, a to problemy z przejś
ciem z sdi na neo, a to złą jakośc tych usług, a to czsami wazelinę dla n
aszego narodnego teleoperatora... Chciałbym prosic także moderat
orów o nieprzepuszczanie większości tych postów. Można w sumie ustawic sobie
 filtr na słowo neo|sdi w temacie, ale nie rozwiązuje to problemu. Wydaje m
i się, że właśnie w zwiazku z takim natłokiem mało wnoszących postów z
 grupy 'wynieśli' się ludzie mający rzeczywiście "coś" powiedzenia o
stanie polskiego i-netu.

--
        Pozdrowienia, Robert!
You're children of the damned/Your back's against the wall