JELONKI lacze stale

Autor: KUBA (g0g0_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 23:54:50 MET DST

WItam!
Chcialbym sie dowiedziec jakie sa szanse zalozenia lacza stalego w rozsadnej
cenie chodzi mi dokladnie o mozliwosci i cene sdi .
Mam tv kablowa os' gorczewska, to chyba jakos podlega pod astercity ale nic
o necie nie wiadomo , kiedys zbierali podpisy pod stworzenie sieci
internetowej ale niestety....nic sie nie dzieje. dzwonilem do tele2 - za
drogo, sdi - oczekiwanie do roku, neo + za drogie, gorna granica cenowa do
150zl.
Pozdrawiam
KUBA