Warszawa, Targówek,stałka

Autor: Aero (1aero_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Oct 2002 - 08:06:04 MET DST

Witam.
Interesuje mnie jakieś stałe łącze w Warszawie, konkretnie na Targówku.
Najważniejsze są koszta - instalacja do 500zł, abonament miesięczny...
Najchętniej płaciłbym do 120zł, 150 to górna granica, ale przypuszczam, że
gdyby pojawiła się taka możliwosć - płaciłbym i do 200 :)
Prędkość - minimum tyle co SDI, chociaż jestem tak zdesperowany, że nawet
coś o prędkości modemu, byle stałe, pewnie bym też zamówił.
Od razu mówię, że odpada AsterCity oraz UPC (Chello), które są u mnie
niedostępne (cholerne światłowody, a raczej ich brak :P).
Hmm... A co z PLC? Czy to w ogóle można kupić? Na stronach dwóch firm, które
miały to robic, nie ma konkretnych wiadomości... Widzę że niedawno taki
topic (PLC) był na tej grupie, ale zostało po nim tylko jedno "Re:"...
Aha, i żadne sieci osiedlowe - 1. chcę mieć łącze zależne tylko ode mnie 2.
w moim bloku raczej nie znalazłbym wielu chętnych...

Pozdrawiam i wielkie dzięki,
Aero
1aero_at_wp.pl
MSN: aero_bw_at_hotmail.com