SDI ---> NEO

Autor: DeTox (detox=5Forg-LOL-co-wyci=B9=E6-wiadomo-_at_o2.pl)
Data: Wed 16 Oct 2002 - 08:18:39 MET DST

Mieszkam w Częstochowie i wczoraj zadzwonil do mnie konsultant z TPsy i
powiadomil mnie ze od nowego roku beda mozliwosci techniczne do zalozenia
NEO.
Prosze grupowiczow o ocene tej propozycji.

Czytajac posty trafilem na "pechowca" z Katowic, ktory wiecej nie ma netu
niz ma wiec jesli ktos jest z Częstochowy i ma NEO to prosze o kontakt.