Re: liberalizacja tp-sa

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_plusnet.pl)
Data: Sat 12 Oct 2002 - 21:06:34 MET DST

On Sat, 12 Oct 2002, Wojciech Lewandowski wrote:

> od przyszlego roku nieoficjalnie dowiedzialem sie od
> jednego z dyr., ze bedzie mozna wynajac np. 1/10 czesc
> centrali w miescie i stac sie lokalnym operatorem np.
> telefonii IP lub nawet telefonii stacjonarnej.

chwila, a kto bedzie operatorem tych central ? no, tym co
komendy wydaje itd... tepsa wie co robi :) bo taki
pod-operator moze zatrudnic specjaliste na pelny etat,
za X zl, ale TPSA zaoferuje mu usluge administracji centrala
za X/2 zl i biznes sie bedzie krecil :)

--
                         [W pochmurny dzien, gdy szary cien ]
Leszek A. Szczepanowski  [przesloni barwy swiata nam        ]