Re: Do uzytkownikow Neo+

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 11 Oct 2002 - 18:34:32 MET DST

> Zamierzam założyć Neo+, byłem w biurze obsługi klienta i powiedzieli
mi
> że transfery są na poziomie 512kbit (60kb/s), a z jakiś szybkich serwerów
> nocy będzie lecieć nawet do 200kb/s. Czy to prawda ? Czy jest mozliwe
> osiągnięcie transferu większego niż 60kb/s na Neo+ ?
Wiesz co. Nie ufaj temu co ci w BOK Tepsy mówią... Jak znam życie to mogły
im się kilobity z kilobajtami pomylić, labo tysiąc innych powodów dla
których nie warto im dawać wiary.
Neostrada to niezła usługa, ale nie warto czerpać wiedzy z ich reklam,
infolinii czy BOK. Sam szef Neostrady przyznał, że w helpdesku mają na
razie bardzo dużą rotację, a wielu pracowników jest nieprzeszkolonych. A ci
w helpdesku Neo to przecież specjalnie wybierani...