Re: ile bps dla sieci osiedlowej

Autor: Jaco (jaco_at_alpha.NIElubieSPAMUnet.pl)
Data: Thu 10 Oct 2002 - 17:24:58 MET DST

Użytkownik "Jacek Olbrys" <jacek71_at_f2virt.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam po raz pierwszy na tej grupie.
> Pewna firma instaluje u mnie siec osiedlowa: lacze bedzie 1Mbps/100
> uzytkownikow

To trochę za mało (zależy jeszcze do czego chcesz to łącze wykorzystywać).

Z tego co sie zdazylem zorientowac inna firma w
> umowach gwarantuje 2Mbps/100 uzytkownikow, a juz slyszalem, ze ta siec sie
> "przytyka". Jakie sa wasze odczucia praktyczne. Jak to zwykle wyglada?

Nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy jak sprawa
wygląda dalej. Tzn te 2Mbps masz pewnie do routera brzegowego i jeśli dalej
jest zagwarantowana sensowna pzrepustowość to IMHO nie powinno być źle.

> Jacek

Pozdrowienia

Też Jacek