Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Thu 10 Oct 2002 - 15:11:51 MET DST
Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_plusnet.pl> wrote:
> To sie jeszcze da zrozumiec, ale skad od ostatnich
> czasow taka niezrozumialosc tych komunikatow z CST?
> Czy oni tam cos pala, albo pija? No bo inaczej jak
> mozna napisac cos takiego:
Nie tylko takiego i nie tylko tam....
W lutym zlozylismy wniosek o instalacje dostepu FR. Do maja nic sie nie
dzialo. W maju stwierdzono, ze sie nie da. We wrzesniu dostalem za to
fakture ;)
Od lipca zeszlego roku na *kazdej* fakturze jest kilka bledow, oczywiscie
"w gore", wiec kazda reklamuje. Ta oczywiscie tez.
Dotad to norma w CST ;)
Na skutek interwencji dyrektora Trzewika po kilkunastu miesiacach dostalem
odpowiedz na moje reklamacje i tu niespodzianka...
Pan Sowa wyjasnil mi pisemnie, ze za ten dostep, ktorego nie dalo rady
zrobic, a co sam potwierdza, mam jednak zaplacic, bo na wniosku bylo, ze w
razie braku mozliwosci technicznych nie bedziemy wystepowac o
odszkodowanie ;)
No i fajnie.....
D.
-- 50 ways to FREAK your roommate: 14. Buy a McDonald's "Happy Meal" for lunch every day. Eat the straw and the napkin. Throw everything else away.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:01:52 MET DST