Re: polpak T i ostatni tydzien

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Thu 10 Oct 2002 - 15:11:51 MET DST

Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_plusnet.pl> wrote:

> To sie jeszcze da zrozumiec, ale skad od ostatnich
> czasow taka niezrozumialosc tych komunikatow z CST?
> Czy oni tam cos pala, albo pija? No bo inaczej jak
> mozna napisac cos takiego:

Nie tylko takiego i nie tylko tam....

W lutym zlozylismy wniosek o instalacje dostepu FR. Do maja nic sie nie
dzialo. W maju stwierdzono, ze sie nie da. We wrzesniu dostalem za to
fakture ;)
Od lipca zeszlego roku na *kazdej* fakturze jest kilka bledow, oczywiscie
"w gore", wiec kazda reklamuje. Ta oczywiscie tez.

Dotad to norma w CST ;)

Na skutek interwencji dyrektora Trzewika po kilkunastu miesiacach dostalem
odpowiedz na moje reklamacje i tu niespodzianka...

Pan Sowa wyjasnil mi pisemnie, ze za ten dostep, ktorego nie dalo rady
zrobic, a co sam potwierdza, mam jednak zaplacic, bo na wniosku bylo, ze w
razie braku mozliwosci technicznych nie bedziemy wystepowac o
odszkodowanie ;)

No i fajnie.....

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 14. Buy a McDonald's "Happy Meal" for lunch every day.  Eat the straw