neo+,temat rzeka

Autor: Crass (crass_at_box43.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 14:52:36 MET DST

witam mam problem z tpsa
sprawa wyglada nastepujaco,bylem posiadaczem neo 256,wszystko chodzilo
ok,wiedzialem za co place i o dziwo.nawet bylem zadowolony z tej
uslugi.pewnego pieknego dnia przesiadlem sie na neo+ i co zauwazylem...
upload,faktycznie mi wzrosl do max 12kb/s a download mam max 32 kb/s
i teraz pytanie,co robic ? kogo atakowac?skladanie reklamacji nie pomaga,
sorry.place tyle ile wszyscy i chcialbym miec te 512 a nie nadal 256
co proponujecie ? jak ich podejsc ?