Re: Autoryzacja !!!! :-(((((

Autor: Jachu (jachu_997_at_USUNTOwp.pl)
Data: Wed 09 Oct 2002 - 10:08:13 MET DST

Użytkownik "Piotr Oniszczuk" <wolodzia_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Qurczę - czy wy też macie takie problemy z autoryzacją od ostatniego
> weekendu ?
> Wczoraj (niedziela) problemy z transmisją, dziś timeout w CHAP...
> Generalnie - problemy z autoryzacją są co 1-2 tyg - stanowczo za
> często aby można było powiedzieć że ta usługa DZIAŁA !!!
> To chyba jakaś faza testów albo jakiś field trial robi sobie TPSA.
> Tyfusik - a przecież CHAP+RADIUS to taka prosta sprawa.
> Oj słabo jest, słabo !

Słabo jest, to prawda, co chwile musze wisieć na GPRSie tak sprawnie ten
nasz dominujący operator narodowy operuje.Aktywność na grupie
pl.internet.komunikaty (na serwerze news.tpi.pl) unaocznia jak to się często
dzieje...
Na marginesie - dużo korzystam z gier sieciowych (głównie Scrabble) na
serwerze Cronix. I przyznaję - chodzi FATALNIE nawet jak niby siec "działa".
Lagi sa potężne. Nie wiem czy to jest kwestia styku między siecią TPNET a
bolboxu (teraz TDC) czy zapchanych łączy ale w zasadzie nie mogę używać
usługi internet do celu którego go zakupiłem. Oj, przydałby się porządny
konkurent...

Jachu