Re: Jak uciec z Internask?

Autor: Internet User (Internet_at_User.org)
Data: Mon 07 Oct 2002 - 16:33:51 MET DST

Użytkownik "Bartlomiej Krajewski" <poprawny_adres_w_sigu_at_invalid.sgh.waw.pl>
napisał w wiadomości news:01c26b0a$5a973860$0901010a_at_bartek...

> Od prawie miesiąca próbuję przenieść od nich domenę do innego registrara.

No to zycze ci powodzenia! Jak od kilku MIESIECY usiluje odebrac od nich
swoja domene! Najpierw postawili jakies idiotyczne warunki (skanowanie
dowodu osobistego i inne) a potem nabrali wody w usta. Wpisali swoj adres
e-mail we WHOIS i zmuszaja mnie teraz bym w delegacji SWOJEJ domeny wpisal
ich adres by dokonac transferu. Kiedy usilowalem im wytlumaczyc, ze to
niepowazne stwierdzili, ze inaczej nie dokonaja transferu.

Wpisalem wiec ich adres i zlecilem transfer. Niestety, nie doszedl do skutku
a ja stracilem $7.5 Stwierdzili, ze NIKT ich nie prosil o potwierdzenie od
nowego rejestratora. Oczywiscie to bzdura bo ja dostalem kopie tej prosby.
Zazadalem zwrotu pieniedzy za nieudany transfer. Oczywiscie odmowili
stwierdzajac, ze to moja sprawa bo to ja zlecalem go innej firmie.

NIECH NIKT WIECEJ NIE DA SIE NABRAC! PRZESTRZEGAM, PODOBNIE JAK INNI PRZED
TA FIRMA!

Tylko jak odzyskac swoja domene?

pwas

---