Re: Ripe - podanie o IP

Autor: Pawel (pawel_at_menelnet.eu.org)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 19:37:17 MET DST

wiec tak:
jezeli chodzi o lacze to drozsze juz byc nie moze :) czyli full servis :)
co do wyslania podania, czytalem czytalem i jeszcze raz czytalem, ale o 6.00
rano juz mi sie literki pomieszaly :) ale chyba i tak olali sprawe bo do tej
pory nie odpowiedzieli. ale czlowiek uczy sie na bledach, naszczescie nie
byl to az taki straszny blad:)
rozmawialem ze swoim ISP, i rzeczywiscie wystarczy troszke pomeczyc i mozna
dostac to co sie chce
255 ipkow moze rzeczywiscie wydaje sie troche duzo, ale jak slyszalem ze
firma z mojego miasta do tych co miala dostala niedawno jeszcze 512 to
stwierdzilem ze 255 to nie az taka wygorowana ilosc, tymbardziej po
przejsciu na VPN, troszke tych osob bedzie.

apropos: zna ktos moze jakas dobra POLSKA :) stronke o obsludze i ogolnie o
VPN?