Re: isp

Autor: Leszek Olszewski (rewt_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 19:37:38 MET DST

In article <annmjh$cd$1_at_sklad.atcom.net.pl>, darecki_at_wytnij.sobie.to
says...

> Zaloz spolke z o.o., nikogo tam nie zatrudniaj. Pracowac bedziesz mogl
> "bezplatnie" jako udzialowiec. Wtedy nie zaplacisz ZUSu.
>
> D.

Bzdury pleciesz. Jak przyjdzie kontrola z UKS to ci wytlumacza co to sa
nieodplatne swiadczenia na rzecz spolki, dlaczego to jest zle i dlaczego
udzialowiec nie moze pracowac na rzecz spolki nie pobierajac
wynagrodzenia.

Leszek

--
http://www.google.com