Ripe - podanie o IP

Autor: Pawel (pawel_at_menelnet.eu.org)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 09:58:15 MET DST

Witam
niedawno chcialem wyslac podanie o przedzielenie puli ip do Ripe, i po
wypelnieniu formularza i wyslaniu maila, przyszedl mi mail ze:
(tak mi sie wydaje bo w angielskim najlepszy nie jestem)
ze moj mail nie zostal przyjety bo w temacie brakuje numeru TICKET,
wyczytalem ze aby miec ten numer trzeba sie zarejestrowac
przez 3 godziny szukalem tego gdzie sie mam zarejestrowac i nie znalazlem
czy ktos moze mi pomoc?
co mam zrobic aby otrzymac ten TICKET
i moc zlozyc podanie o IP?

--